Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-10, 19:35   #54
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Opprinnelig lagt inn av Florence123, her.

F eks. å gi tilbakemld på menyen om den er grei som består av...

Frokost: 2 egg og femskiver bacon, 1 skive Lolipoppbrød

Lunsj : 1 beger cottage cheese med 1 neve paranøtter eller 1 skive Lolipopp med Jarslabergost.

Middag, salat med masse vårløk, agurk, paprika, tomat, og fetaost på toppen som tilbehør til kotelleter eller steikt kjøttdeig i tomatsaus m/masse rømme.

Kvelds skive, med rekesalat eller en litt baconcrips.

Alt stekes i meierismør, og kan jeg drikke mer enn 2 glass rødvin f eks .

Hvor mye baconchps kan man spise, og honnigmelon har lite karbo så det må man vel kunne spise ?

Kommentarer som at brøderstatninger er partystopper for noen, det samme er tomat. Det anbefales ikke å drikke alkohol de første 4 ukene da kroppen vil foretrekke å forbrenne alkohol fremfor fett.
Men det finnes en masse vin, både rød og hvit, med lavt restsukker du kan drikke etter hvert. Vi har egen Vin- tråd til og med!

Du kan spise så mye baconcrisp du klarer, så lenge du vet at det er svært salt og binder masse vann i tillegg til at det kan bli litt mye proteiner!

Honningmelon er pr. def en frukt og det spiser vi ikke på lavkarbo(untatt avocado som vi gjerne spiser). Karbene dine skal komme fra grønnsaker som vokser over jorden.
Men igjen er jo det ditt valg. Når du sier at kostholdsfilosofien din er lavkarbo, kan du jo i teorien gjøre som du vil!
Lavkarbo er jo opp til , tja, mer enn 72 karber i hvert fall, kanskje så mye som 100-150!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat