Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-15, 09:47   #24705
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Det var ønske fra hun minste om Frost, så tror litt større barn kanskje liker den. Får se om jeg får tak i Titanics ti liv og høre om den kan være noe hun eldste vil se 😃
Tusen takk for forslag 😄 Føler meg eldgammel - klarer ikke å følge med hva som er inn lenger 😂

Ja, de som er eldre kan nok også se Frost. Tror at niesene mine på snart 11 hadde gått med på å se den altså, men det hadde nok ikke vært førstevalget. Kom ikke på i går hva de liker, men har tenkt litt, og har kommet på at de to liker "En pingles dagbok", og så var Lorax kjempepopulær i barnebursdagen til hun ene av de i fjor. Ellers så er vel Istid og andre animerte filmer i den sjangeren noe som også kan være gøy å se på.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo