Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 11:11   #98
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av dakota, her.

Da er jeg i rugemodus! Det hele føles uvirkelig og helt annerledes enn sist. Denne gangen var så "hverdagslig" på en måte, kjente ingenting hverken i forkant eller under innsettingen. Forrige gang hadde jeg sterke smerter etter egg-uttaket, så sånn sett var denne gangen definitivt bedre. Nå er jeg ufattelig kvalm og ute av lage, håper det er et godt tegn! Fikk ikke symptomer på graviditet så tidlig sist, men det kan jo være annerledes denne gang. Så nå ruger jeg altså på to små spirer så får vi håper det holder seg der (iallefall minst èn av dem ) Det blir 14 spennende dager frem til testing!

Åh masse lykke til
Krysser fingre for at det går bra for dere
Uff jeg vet ikke nok om dette men jeg regner med gyn min har sendt papirene mine videre for prøverør.Men når jeg hører om hvordan de tar ut egg og setter inn ,må jeg si jeg er litt redd for den smerten..Men som sagt jeg vet ikke nok om dette..
Men uansett masse masse lykke til ,hold oss oppdatert

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat