Tråd: Kresne barn
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-09, 21:55   #43
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Kresne barn

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Men det handler vel like mye om at barna må lære å tilpasse seg og ikke forvente at alt blir lagt til rette for de akkurat slik de vil resten av livet?

JEG tror at så lenge det er snakk om MAT og ikke snop så forteller kroppen HVA den trenger og hva den vil ha.. Og da MÅ jeg stole på ungas intuisjon at om i dag VIL jeg ha fisk og brokkoli og fløte, eller at nå MÅ jeg ha kylling og paprika..
Bare tenk på deg selv som gravid??? Mange damer fikk jo rare lyster i matveien, kanskje kroppen ER slik hele tiden, men at man merker det mer under en graviditet?? Jeg fikk utrolig sug på kinakål da jeg gikk gravid, og ble dårlig av brunsaus og poteter... Jeg blir den dag i dag dårlig av brunsaus og poteter, men du verden hvor mye jeg savner det!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat