Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 09:44   #29
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Det er vel ingen som ønsker å bli overvektige? De aller fleste skjønner det på et eller annet plan vil jeg tro.
En jeg kjenner er smertelig klar over at hun legger kraftig på seg av øl og junk-food, men hun sliter med mye angst, og da er det en pris hun betaler for å døyve angsten kan det virke som. Nå er hun i behandling heldigvis, og når hun så får bukt med angsten, så kan hun ta tak i vektproblematikken sin.
Det er vanskelig å forstå dette når man ikke sliter med sånt selv, på det rasjonelle planet ser det jo utrolig merkelig ut. Men sånn er det jo med mye i livet. Vanskelig å forstå hvorfor endel mennesker handler så destruktivt. Men det har i alle fall jeg forstått i løpet av mitt levde liv, mennesker rommer så mye mer enn det jeg kan se og forstå og tolke.

Men det at disse menneskene velger å delta på Biggest Loser betyr jo at de har et realistisk forhold til sin egen kropp på et eller annet nivå? Det er jo ikke den første utveien man velger for å redusere vekta vil jeg tro.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat