Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-14, 21:27   #2876
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ada/80, her.

Hei alle!

Jeg rekner ikke med noen her husker meg, for det er over 3.5 år siden jeg var her sist. Tenkte bare jeg skulle dele hvordan det har gått med meg etter vektnedgangen☺️

Jeg gikk ned ca 20 kg på noen måneder ved å gå alle ed-fasene. Jeg kan huske at jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå når jeg var ferdig på dietten, ville jeg legge alt på meg igjen? Svaret er NEI�� Jeg har stort sett vært stabil på 65 kg, noe jeg er veldig fornøyd med!

Jeg vil ønske dere alle lykke til med vektreduksjonen�� Hold ut, det blir verd det!

Klem fra meg

Hei Ada/80 - jeg husker deg jeg
Så flott at du har funnet en formel for å vedlikeholde nedgangen, dette bringer håp til oss andre som fortsatt har et stykke igjen før vedlikehold er aktuelt.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat