Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 10:23   #115
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Mine råd til nye brukere - om kuren og "skikk og bruk" på forumet

Opprinnelig lagt inn av drodla, her.

Men du kan jo lese innleggene før du slenger dritt? Jeg stilte ingen sprørsmål i innlegget du svarer på. Jeg ramset opp en liten del av alt jeg har grublet over, og sa noe om at det hadde vært fint å "snakke" med noen. For selv om man vet at hver enkelt reaksjon er normal, så er det ikke nødvendigvis moro å sitte alene med en kropp man ikke har kontroll over. Det kan ende at selv om man har lest en bok, eller noen foruminnlegg fra 2006, så blir man engstelig når man er midt i det selv. Jeg er glad jeg ikke la ut de dumme tankene mine da det var på det verste, for hadde noen skjelt meg ut da, så hadde det blitt for tøfft.

Jammen jeg har ikke slengt dritt, det er du som oppfatter det sånn. Det er to vidt forskjellige ting, og jeg har svart og forklart på en generell basis som kan gjelde alle. Fordi om noen siterer en liten del i ditt innlegg, så betyr det jo ikke at hele innlegget er personlig rettet. Nemlig. Jeg syns du er rimelig ufin og URIMELIG nå, og at jeg bruker tid på dette er uforståelig selv for meg.

Ingen har skjelt deg ut for at du spør, ingen har vært ondskapsfulle eller frekke bare fordi de ber deg lese deg litt opp eller fordi de svarer på ett innlegg det IKKE er spørsmål i. Og jeg må si, hvordan fører du en samtale dersom du kun svarer på spørsmål? Dialog. Det heter dialog. Det er dette som er vanskelig med internett fordi ingen av oss kan se ansiktsutrykkene eller høre stemmeleie til den andre personen og dermed vet man ikke hvordan bølgelengde den andre personen er på, så misforstår man.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat