Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-10, 13:35   #452
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Hei dere.

Her ser jeg 76-tallet nå. Men det er nok ikke reelt. Har ligget rett ut med omganssyken i to dager nå. De to siste dagene har jeg spist fem peanøtter og et par chilinøtter. Men det var gøy å se nedgang på vekta, selv om jeg vet det meste går opp når jeg begynner å spise igjen.

Føler meg bedre i dag,men ikke noe matlyst enda. Drikker cola zero og ingen ED-produkter frister, alt er jo søtt. Jeg har lyst på ristet loff med smør eller salt kjeks..Ikke særlig lavkarbo....så da tar jeg noen salte penøtter, ikke det beste,men....
Noen råd?

Så flott med minus 500 gram, Streber, det er så deilig når det går riktig vei.

Og god tur, Mille. Håper du får en koselig tur.

Kjekt med 76-tallet da , men håper du snart blir bedre - omgangssyken er noe dritt!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat