Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-10, 18:16   #465
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Jeg er back in business, deilig å spise og beholde maten. Jeg har spist litt ED-produkter i form av soyanøtter og bar. I dag spiste jeg frokost med litt eggerøre og pålegg. Ser for meg en pannekake til lunsj og så får vi se.
Vi skal plutselig en tur til Ikea her, fant ut vi må ha noen billyhyller på det såkalte kontoret vårt. Ser de har pinnekjøtt-tallerken der og kjenner at det frister veldig. Hva tror dere?

Så deilig at omgangsyken nå er over - den er jo bare slitsom
Flott at du er i gang igjen, tar jo fort noen dager før kroppen aksepterer den mengden mat du skal spise/trenger.
Ville kanskje ventet litt med den pinnekjøtt-tallerkenen, for meg ville det i alle fall blitt en alt for ekstrem motvekt til omgangsyke.
Pinnekjøtt er jo veldig mektig og fett, og kroppen din er ikke akkurat vant til den type mat den siste tiden.
Men ellers så er jo pinnekjøtt fantastisk mat, så du må nesten bare bestemme deg for eller i mot - lykke til uansett

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat