Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-07, 23:43   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen annen grunn til at vi ikke skal spise så mye frukt enn

Husk på at det er forskjell på frukt da. Jeg synes ikke man skal gi frukten for mye pes, for frukt er bra på mange vis.
Men som lilletrine sier, det trigger søtsuget, og har fruktose i seg, som gir blodsukkeret samme effekt som vanlig sukker.

Men tomat er også en frukt, likeledes avocado, og dette er frukter de fleste har god nytte av. Bortsett fra at mange reagerer allergisk på tomaten, så er det en god frukt.
Alt som vokser under jorden klassifiseres jo også som frukt; rotfrukt, om det da er en frukt er jeg jammen ikke sikker på, men vi lavkarbere oppfordes jo til å holde oss unna!

Men jeg tror slagordet "frukt är godis" har mer enn en bunn. Å overspise på frukt er omtrent en like dårlig idé som å overspise på godis antagelig. Men jeg kan ikke helt se at en appelsin eller to i uka kan gjøre den store skaden.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat