Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 12:11   #10
Labomba
Seniormedlem
 
Labomba sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 59
Innlegg: 807
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Sv: 3 uker og ned 9 kilo

Opprinnelig lagt inn av kthnk, her.

Ååååå du er heldig!!
Jeg har gått ned ca 4 kg på snart seks uker. Er ikke ille det, men jeg misunner virkelig dere som får en sånn bra start! Det står litt bom fast for meg nå (200 g på de to siste ukene), så jeg driver å eksperimenterer litt. Har økt karbs til 20-25 pr dag disse to ukene (fremdeles ketose), samt økt kcal noe, men det hjalp ikke noe at all på vekten. Skal nå prøve mindre kh tenkte jeg, og litt mindre kcal. Og å spise "renere", i form av kun kjøtt og egg og fisk og smør og litt grønnsaker.

Hva spiser du sånn generelt? Kun egg, kjøtt, fisk og fett? Kunstig søtning? Meieriprodukter? Hvor mange kcal ligger du på sånn omtrent?

Jeg spiser brød kjøpt fra "spisdegslank.no" 2 skiver hver dag, tynne sådan, og ellers alt du nevner over, men jeg teller ikke kalorier. Jo mindre bearbeidet, desto bedre. Steker kylling selv, så får jeg de kryderne jeg liker og vet hva de inneholder. Ellers liker jeg veldig godt spicy mat, så det meste krydres med chili og annet hot krydder. Masse vann, og masse funsaft. Min. 2 liter om dagen. Det funka for meg. Får håpe du finner ut av hva som er best for deg! Lykke til.

__________________
Tålmodighet er en dyd

Min journal : http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43485
Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat