Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-06, 12:59   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Spiser jeg riktig?

Ble du mett? Jeg syns det virket litt lite, spesielt siden du ikke spiste opp hele frokosten men fordelte den på to måltider. Ellers så jo frokosten grei ut, men jeg ville nok brukt 1 helt egg og 2 eggeplommer, samt hatt litt fløte i og laget det som eggerøre. Mer fett - mer mett.

Men klart, er du mett så er du mett. Du skal ikke være sulten og du skal ikke være stappa. Men for lite mat er ikke bra, jeg ligger på mellom 2,500 og 3000 kcal daglig, og går ned i vekt så det suser.

Husk at vann er VELDIG viktig når du går på denne kosten! Brus gjør det enda verre, det sies jo at om du drikker ett glass brus skal du helst drikke ett glass vann etterpå. Llike mye vann som brus, siden brus er vanndrivende. Så prøv å drikk mer vann, og altså ENDA mer om du drikker brus. Jeg drikker lettbrus selv, men får i meg 1,5 - 2 liter vann utenom.

Husk også at søtstoff kan hemme vekttapet hos noen. Men det finner du jo fort ut.

Hvor lenge har du holdt på?

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat