Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-09, 12:40   #64
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av isabella, her.

Jeg trodde egentlig at kosthold og forskjellige filosofier var noe de fleste syntes var interessant. Om en er enig eller uenig er en helt annen sak


Jeg synes det Danish skriver, på en måte, er interessant. Og vil gjerne vite mer om hva og hvorfor disse påstandene i det hele tatt finnes.

Men det er ikke tvil om at det ikke har noenting her på lavkarbo.no å gjøre! Dette er et LAVKARBO-forum, hvor vi diskuterer og hjelper hverandre innenfor et titalls forskjellige LAVKARBO-filosofier.

Men Danish sitt kosthold finnes ikke på grensen til lavkarbo en gang. Og derfor har det ingenting her å gjøre..

Det kan diskuteres på et x antall andre kostholdsforum og slankeforum, men ikke på et LAVKARBO-forum.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat