Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-09, 01:15   #29
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Er fett og ketose farlig?

Opprinnelig lagt inn av Chunky101, her.

Et kjapt google-søk på Rolf Nyeng viser forresten at han er en nyreligiøs alternativbehandler ...

Giiz - visste det var noe rart me'n!

Opprinnelig lagt inn av Pål, her.

Hvis man inntar mer kalorier enn man forbruker, så går man opp i vekt.
Hvis man inntar mindre kalorier enn man forbruker, så går man ned i vekt..

Her har jeg en litt annen erfaring; I de månedene jeg brukte på å gå ned 17 kilo var variasjonen av kalorier veldig stor fra dag til dag, men for det meste var det høyere enn før lavkarbo. Nå er kaloriinntaket veldig ofte lavere enn det Grete Rode's tilhengere må leve på, men vektreduksjonen har stoppet opp. I tillegg rører jeg mer på meg nå, enn det jeg gjorde i vektreduksjonstiden. Hadde det vært så enkelt som energi inn og energi ut tror jeg ikke vi hadde hatt fedme-epidemi. Da ville Grete Rode og vært løsningen på hele problemet.


Sist redigert av Veggpryd : 31-01-09 kl 01:32.
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat