Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-05, 08:22   #50
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

[quote=Torkil]


Jeg trodde soyaprotein var lett å få tak i, men har nå bestillt soyaprotein fra Danmark for salt i nettbutikken til nesten halve prisen i helsekostbutikkerSå da kan du love oss en bedre pris enn 229 + porto fra Twinlabs???? tror det var 535 gram i den

Ketolysepølsene lager jeg ikke. Det er en slaktermester i Arendal og en Pølsemester på meny i Arendal som står for den bit. Jeg godkjenner oppskriften og karbohydratinnholdet, og leverer klistermerker som dokumenterer dette.Jeg skal jammen ta turen innom Arendal da jeg er på min Årlige ferie i Grimstad,så da håper jeg pølsene er gode

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat