Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-08, 14:10   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Angående navn på tråder

Hei! Som moderator så retter jeg en del trådnavn når jeg er her inne. Jeg ønsker bare å komme med en vennlig oppfordring når dere skal starte nye tråder!

-Begynn med stor bokstav!
-Les gjennom trådnavnet før du poster, og forsikre deg om at det som står der er korrkekt stavet
-Sørg for at navnet på tråden forteller mest mulig om innholdet i tråden. Prøv å unngå navn som "Jeg trenger hjelp" eller "Jeg lurer på en ting".
En tittel som forteller noe om innholdet gjør det lettere å vurdere om det er noe man kan være behjelpelig med eller ønsker å lese
-Ikke punktum etter tittel (men, så klart spørsmålstegn der det er nødvendig)
-Det er heeelt unødvendig å bruke fjørten utropstegn eller smileyer i selve trådtittelen om dere lager en utfylende nok tittel.
Dette vil gjøre det litt lettere for oss moderatorer, brukere og gjester som er innom forumet

På forhånd takk

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat