Tråd: Olje til baby
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 11:54   #5
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg vil heller anbefale deg hirsegrøten fra Aurion / helios. Den er god fra 4 måneder mener jeg, og inneholder mye mer næring enn risgrøt. Risgrøt er jo ok som trening da. .

Takk for svar. Mente Hirsegrøten var fra 6 mnd`er jeg, og så var de tom for den. Valgte derfor Helios risgrøt inntil videre. Og den er visst god (den går ned). Storebror likte begge deler husker jeg.

Opprinnelig lagt inn av HP

Olje: Udo's Choice.
Etter at poden begynte med grøt med udos i så var alt bleieutslett og annet utslett historie! .

Erfarte det samme da eldstemann begynte med tran. Noen mener at den gjør samme nytten, men ikke vet jeg. Får kjøpe Udo`s da. Han fnyser av tran minstemann så det er sikkert greiere å få i han Udo`s.

Opprinnelig lagt inn av HP

Ellers så er jo moste grønnsaker det optimale og naturlige til små barnemager - ikke korn. Sånn i et evolusjonært perspektiv.

Er vel det. Men så mye mer praktisk med grøt i starten. Hm. Må visst skjerpe meg. Ikke bare tenke på eget kosthold.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat