Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-13, 14:07   #40
Sjøstjerne
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 164
Sjøstjerne er ny på veien

Sv: Januarstartere

Opprinnelig lagt inn av Obsidaisi, her.

Jeg er med også! Fikk dette til for to år siden med gode resultater. Har de siste årene slitt veldig med å finne min rette vei, og har dermed endte litt her og der, noe som jeg ser for meg er en "farlig" kombinasjon - dermed feil resultater. Jeg har også hørt at det er vanskligere "andre gang" hvorfor, og er det faktisk tilfelle?
Jeg trenger en kickstart, det er det som motiverer meg til å fortsette. Tar imot råd og tips! Dette klarer jeg!

Jeg er en sånn som har en tendens til å endre kosthold hver uke, jeg holdte på å gjøre det igjen, å heller velge Atkins denne gangen. Det positive er att jeg har lært mye om meg selv i løp av dette året, å jeg har funnet ut hva som funker for meg, å det er Ketolyse. Å jeg måtte bare minne meg på det denne gangen å. Kickstartern min var bare det att jeg startet med sånn nada karbs i en uke, å jeg omfavnet alt det fæle, hodepine, kvalme, svimmel, etcetc. Jeg tok det som bevis på at det funket, å testet med urinstix.
Bare tenk på de gode resultatene du fikk første gang, å innse det att gresset ikke er grønnere på den andre kosthold siden

__________________

Created by MyFitnessPal.com - Free Calorie Counter
Sjøstjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat