Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-08, 22:40   #10
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Skippy, her.

Den største forskjellen er at jeg er så jevn i humøret, blid hele døgnet og gubben er penere enn ellers. Nå går jeg og er skikkelig spent, skal til helsjekk hos legen neste onsdag. Da skal det måles kolesterol, blodtrykk osv. Dette har jeg aldri gjort før, og er jo litt engstelig for at all den fete maten skal gi utslag på kolestrolet. Men jeg har forstått at så lenge en er i ketose så skal ikke det bli for høyere av fet mat. Noen som har erfaringer og vet noe om dette?

Det kan bli forhøyet før det går ned igjen, ikke for alle, men det skjer noen. Kroppen frigir en del stoffer som kan påvirke det, men over sikt går kolesterolnivået ned på ketogent kosthold dersom det var forhøyet i utgangspunktet. Det er totaltkolesterolet som skal ned. HDL er det gode kolesterolet, LDL det såkalt dårlige. I tillegg måler man triglyserider.
Mitt gikk bare ned

Lille Lulle: Kanskje du bør prøve å ta magnesium-tilskudd?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat