Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-08, 17:11   #15
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren

Opprinnelig lagt inn av Lille-Lulle, her.

Vet ikke om det er tilfeldig, men syns jeg har fått så mye lettere for blåmerker... Flere som har opplevd lignende?

Gått i ketose en måned (godt og vel) nå, og merker ellers de positive effektene med mer stabilt humør + mindre sug på godteri. Stort sett mett og go hele tiden

Er dog fortsatt litt tung i beina, enkelte dager veldig tung. Siden dette ser ut til å svinge har det muligens noe med balansen i det jeg har i meg..

Magnesium og blåmerker var nevnt, -men jeg vil også poengtere at C-vitaminmangel kan også gi økt tendens til blåmerker...og er man ikke obs på det, -og spiser for lite c-vitaminrike grønnsaker (bær) , så er vel c-vit det vitaminet man LETTEST kan komme i manko på når man lever lavkarb.....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat