Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-06, 10:58   #1
ellenmaria
Medlem
 
ellenmaria sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Fetsund
Alder: 43
Innlegg: 62
ellenmaria er på en erverdig vei

Flere spørsmål...

Er godt i gang med induksjonen, og da dukker det stadig opp litt spørsmål. Har kjøpt meg Atkins Karboteller, som jeg har tenkt å ta med meg rundt og bruke som veileder til ant KH jeg kan spise av forskjellige ting. Noen som har erfaringer med denne?

Og så har jeg et lige problem som jeg ikke er sikker på er et problem engang, men jeg er så veldig glad i egg og ost og frokost! Hvilket betyr at jeg får KJEMPEMANGE kalorier til frokost! Er veldig flink til å passe på resten av dagen, så jeg ikke havner på tusenvis av kalorier, men jeg lurer på om det gjør noe? Kalorimessig så blir jo mitt største måltid frokosten??

Og så har jeg kommet i ketose. Stix'en er over på det rosa, og jeg har vel forstått det riktig at man er i ketose uansett farge over lyserosa på stix'en?

Har virkelig ikke før tenkt på hvor mye karber det er i alt mulig, helt utrolig, nå som jeg skriver ned og veier og regner ut det meste jeg spiser.. Litt vanskelig før man har vent seg til det dette her, selv om jeg nyter alle eggene og all osten!

ellenmaria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat