Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-05, 23:43   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bamseline

Har fått beskjed om å spise 4 måltider pr dag, men mener du at dersom jeg ikke er sulten så kan jeg hoppe over ett ellet to måltider?

Og så lurer jeg på om jeg kanskje ville ha gått ned mere dersom jeg sluttet å drikke tab-x?? Har på en uke gått ned 2,1kg.


Siden du går på Lindberg-ketogen diett skal du spise 4 måltider pr dag og ikke kutte noen. Du skal ikke følge reglene til Ketolysekuren da vel ? Det er ikke den samme kuren.... OK - De er jo lavkarbo beggge to, men du bør jo følge de reglene du har fått fra legen - og det er en grunn til at de sier 4 måltider. Hvis du ikke er sulten må du bare spise mindre til hvert måltid, dvs. fordele den maten du orker å spise over flere måltider. Selvfølgelig gjør du som du vil, men syns bare det høres rart ut å følge Ketolysekurens regler om du går på Ketogen diett fra Lindberg....

2,1 kg på en uke er jo flott det ! Tror ikke at Tab-X spiller stor rolle.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat