Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-05, 08:15   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Bamseline

Jeg må vel få lov å spørre?

Hei
De karber, de karber.Altså : 15 gram KH for kvinner på ketolysekuren er en anbefaling ut fra hva som passer et gjennomsnitt. Er man i ketose på 40 gram ??? og går ned i vekt er det fint.
Man trenger på den andre siden ikke " komme opp" i 15 gram heller. 10 går fint .

Men jeg er enig, man bør følge rådene til den kur man følger og neppe blande kurer.
Det er klart, at Atkins første fase, Lindbergs ketogene diett og Ketolysekuren bygger på samme fysiologiske prinsipper. En del av forskjellene om 2 - 3 eller 4 måltider kan være bygget på et teoretisk grunnlag som i praksis ikke har noen praktisk betydning.

Men følg rådene for den kur du følger, så går det veldig bra for de allerfleste.

Ketolysekuren råd er ; spis minst 2 ganger daglig, gerne 3 eller 4 .Husk protein i hvert måltid. drikk rikelig. Husk å få grønnsaker/salat hver dag .30 min daglig mojon.
Ta kromtilskudd og kalsium morgen og middag. Selen til lunsj.
Magnesium dekkes av dietten. Ved leggekramper i starten ta magnesiumtilskudd en ukestid.

Vennlig Hilsen
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat