Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-06, 20:10   #14
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ny på ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av Smurfine

Men atte, er det en plass det står her inne litt om matvarer og forslag til dagsmeny til en sånn ketolysekur? Jeg tenker på om jeg skal begynne på denne i morgen feks

Før du kan begynne på en sånn kur MÅ du lese boka. Dette er veldig viktig for å forstå hva som funker og hvorfor. Det er ikke nok å ha en viss peiling, - da blr det mye troing og mening. Da kan du tråkke skikkelig i baret. Bedre å være skikkelig forberedt.

Om du ikke har råd til å kjøpe boka den på www.ketolyse.no kan du sikkert få lånt den på bibloteket !

Det er ikke det at folk ikke VIL lage en dagsmeny og oversikt matvarer til deg, men det blir å gjøre deg en bjørnetjeneste. For å kunne følge kuren er du nødt til lære hvordan det gjøres - og det gjør du kun ved å lese boka før du begynner !

Det finnes ingen snarveier !

Lykke til

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat