Tråd: Herbalife!
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-08, 23:03   #7
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt
Wink

Sv: Herbalife!

Jeg har startet med Herbalife her for ca en måned siden og er helt hekta. Jeg elsker det, synes det smaker kjempegodt og jeg har det supert på det. Og jeg er lykkelig over å kunne spare tid på kjøkkenet. Iøvrig har jeg startet med tannregulering (hehe, ja bedre sent enn aldri), og da er det ypperlig for meg å kunne ta noen av måltidene i flytende form.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Herbalife kursledere/selgere har dessverre svært liten kunnskap og lavarbo kosthold. Det har vært et par stk. her inne med anbefalinger og de har ikke passet inn i noe lavkarbo retning jeg har høt om noen gang.

Fordi det har vært noen her inne som kom med uhensiktsmessige anbefalinger, er det ikke ensbetydende med at alle Herbalife sine kursledere/selgere har liten kunnskap. De jeg kjenner har solid faglig bakgrunn og anbefaler lavkarbokost i kombinasjon med Herbalife.

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Bl.a. skulle glutenfritt være så bra.....

artig, har du også hørt det? Det ligger faktisk grundig medisinsk og dokumentert forskning bak det at "glutenfri skal være så bra...". Ta en titt på denne siden og de i øvrig hundrevis av andre sider som anbefaler glutenfri kosthold, da ser man at det ikke bare er for moros skyld de gjør det.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant

Sist redigert av Eva : 12-05-08 kl 09:06.
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat