Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-11, 21:55   #19
dunia
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 31
dunia er på en erverdig vei

Sv: PCOS skravletråd

Hei alle sammen
Navn: Dunia
Alder: 22
Høyde: 151
Vekt: 72 ønsker å gå ned til 55
fikk Diagnosen Pcos da eg var 19 samme år. jeg hadde uregelmessing mens siden eg var 14.
problemene ble verre da eg fikk litt for mye hår enn vanlig og jeg begynte å søke på nett, der fant jeg pcos og ringte neste dag til fastlegen min, jeg gråt og gråt hos hu, eg sa at jeg kommer til å få skjegg,
etter veldig mye mass ble jeg henvist til sykehuset og der fikk jeg vite at jeg har PCOS.
Etter at jeg giftet meg startet jeg med metformin, eg har storsett regelmessig mens men har ikke blitt gravid. jeg ble gravid en gang ved hjelp av gonadotrophin i hjemmlandet, men mistet tidlig, etter det ingen glade nyheter her.
på underskoelse hos gynakologen viste det at jeg hadde noen små cyster og at det finnes ingen medisin for pcos du må slanke deg og prøv metformin.
Jeg hater gynekologen min, hu sa det helt følelsesløst at det er veldig vanskelig å få barn, og hvis du vil ikke få så kan du adoptere. der og da fikk jeg et stort hul i hjertet mitt. jeg som hadde alltid ønsket meg barn. jeg kom hjem Gråt veldig mye, det gjør jeg ende.
Jeg har blitt syk av å se at alle mine venner har fått unger og jeg slitter fortsatt.
To av mine kolleger har nettopp kommet i fra permisjonen men nå er begge gravide igjen. Jeg unner dem masse lykke, men inni meg slev brenner jeg, jeg prøver å ungå dem, bare at jeg ser på den vakre runde magen, blir jeg helt skuffet over meg selv.( Sorry jenter..... det ble litt for mye jeg ville bare få de ut)
Lavkarbo
Jeg leste om det i ei ukeblad og fikk sikkelig lyst til å starte og prøve å forandre livet mitt. jeg håper at en fin dag skal jeg bli mama.
Det er 3. dagen min med lavkarbo.
Lykke til alle sammen.

dunia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat