Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-12, 19:09   #473
Lavkarboforlivet
Medlem
 
Lavkarboforlivet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 352
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Mmari, her.

Har ikke hatt mensen siden mars(!) så den er absolutt fraværende.. Hehe, takk for at du mener sprekkene ikke er vesentlige, men føler meg litt mislykket likevel.. Måå prøve å kjøre strikt, men det er så vanskelig! Folk har heldigvis sluttet å mase på meg om å ta noe til kaffe'n osv, blir så lei av at folk skal bry seg om hva jeg spiser og ikke spiser. På jobb måtte jeg fortelle om problemene mine før jeg fikk fred. Enig, noen blir jo gravide med en gang, bra for de, men frustrerende for oss. Får vel trøste oss med at det er mye hjelp å få, og når kidsa våre kommer så er de veldig velkomne og ønsket! Har alltid tenkt at jeg ikke skal stresse med å bli gravid, er jo masse vi kan gjøre nå som vi ikke kan når vi får barn, så det gjelder å nyte denne tilværelsen også, og med litt hjelp så sitter nok spiren der! :-)

Ja, du har rett. Når vi får barn så er de iallefall hjertelig velkommen, så det er jo noe positivt også Godt du har fått fred på jobben da, men er jo egentlig litt ille at du måtte brette ut så private ting om deg selv for å få fred
Jeg opplever at det å småspise ikke er noe problem på lavkarbo, og kaffen drikker jeg like godt bar slik den er, men gjerne med kremfløte i. Det behovet for stadighet å ha noe snacks er liksom borte, og spiser jeg et fettrikt måltid som idag var ribbe. Har jeg ikke behov for kvelds engang Det er deilig å ikke være sulten hele tiden, og de gangene jeg spiser mere karbo i kosten merkes det på sug med engang.

__________________
Bloggen min



Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat