Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-05, 13:18   #61
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Rare greier

Opprinnelig lagt inn av Iset

Merkelig at helsekostbutikkene ikke har fått noe info om dette fra produsenter osv?
Jeg måtte ringe eks-sjefen min igjen nå i kveld, etter å ha lest dette, og hun sa at hun selv har fulgt med på dette, men de har ikke hørt NOE fra produsenter eller andre om denne saken....

Det er litt rart det der. Jeg tror forklaringen ligger i at bransjerådet for naturmidler har medlemsskap hos en rekke store legemiddelfirmaer. Altså er ikke de store helsekostkjedene heller interessert i å "reklamere" for saken. Kan høres litt merkelig ut. Tror FHV allerede har prøvd å gå via helsekostbransjen... uten hell. Skummelt at alt skal være så styrt av profitt.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat