Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-05, 22:26   #66
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av themonk

Inntil videre betyr fram til 2009. Men etter dette har de planer om å fjerne enda mer har jeg intrykk av. Jeg har mottatt mail fra diverse partier på Stortinget, og kunnskapen rundt temaet er skremmende dårlig! Jeg er stygt redd for at dette bare vil gå gale veien dersom regjeringen ikke slutter å høre på folk som synser uten å ha peiling. Tviler på at Polezynski noen gang kommer til å bli hørt, til tross for at han har imponerende kunnskap innen temaet. En eller annen gang kommer det til å bli opprør mot dette.

Må huske på at der er markeder som er mye mer glade i kosttilskuddene sine enn det Norge er - USA og Storbritannia for eksempel

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat