Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-12, 09:05   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hæh? Stemmer dette?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Fiskepinner, pølser og makaroni synes nå jeg er dyrt jeg da. En pølsepakke er jo grisedyr på vår Rema 1000 ihvertfall. Får bare 8-10 pølser og det holder til meg alene det. Dessuten er en pakke fiskepinner ca 1 middag for en person, kanskje 2 hvis den andre ikke er spesielt sulten.
2 pakker kjøttdeig, kremost, rømme, en squash, tomat, paprika en løk eller to samt litt ost blir jo en flott middag til 2 voksne-2 barn 2 dager på rad???

Vi spiser tydeligvis veldig forskjellig hos deg og hos meg. En pølsepakke på 10 pølser holder til 2 unger + meg dersom vi har hjemmelaget potetmos til (jeg spiser heller kikerter og grønnsaker da), en pakke fiskepinner inneholder vel 15-16 pinner og det holder i lange baner til mine to tenåringer (12 og 14 år). Spiser du virkelig 10 pølser eller 16 fiskepinner på ett måltid?!

Kjøttdeig-gryta du beskriver hadde blitt to middager for Lille Gubben og meg, men da hadde det ikke blitt noe på ungene nei, kanskje hadde det blitt en lunsj på meg i tillegg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat