Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-06, 21:28   #70
Turte
Juniormedlem
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Romerike
Alder: 60
Innlegg: 20
Turte er ny på veien

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Hei dere alle!
Så mye erfaring som dere sitter med, kan dere kanskje gi meg et hint om jeg er helt på bærtur! Føler meg litt vettskremt, liksom...

Jeg spiser til frokost, 2 stekte egg (i meierismør) og 3 skiver bacon. 1/2 tomat. Lunsj: Reker, 1/2 avocado, majones, sitron, dill. Evt. bytter jeg avocadoen ut med egg. Noen dager har jeg spist grillet kylling, eller salat med skinke og fetaost.
Middag: Kjøtt eller fet fisk med blomkål el. broccoli (200g). I starten har jeg sultet litt, så jeg har spist noen bringebær med krem og noen nøtter på. Til kvelds 1 brødskive (brød fra Spisdegslank, 1,5 karbo pr. skive) med ost (brie el.l) med paprika.
Jeg får i meg langt mere vann en før, minst 2 l pr. dag, i tillegg 3-4 kaffekopper. Ingen Pepsi-Max (som jeg elsker!). Jeg trener 2 dager i uka, og har times tur med bikkja 3-4 kvelder i uka i tillegg.
Stixen er mørkerød (mellom de 2 sterkeste fargene).

Jeg har slanket meg i 20 år, så troen er ikke helt tilstede. Jeg har prøvd GR, Cambrigde (100 år siden), Fedon, Eurodiet, Opimal Ernæring... Men hittil har jeg siden påske gått på Spis deg slank og tatt av 4 kg, og jeg har minst 15 til å ta av. Det blir dyrt! Har tatt av 1,5 kg på 2 uker nå etter ferien etter oppstart på Ketolysekuren, etter at jeg kom over boka i bokhandelen. Det er kanskje ikke så verst? Jeg trenger liksom en bekreftelse på at jeg er på rett vei. Har lest øyet stort og vått på denne nettsiden, og slukt alt som står, men allikevel

__________________
Turte - på vei til en lettere tilværelse [b][font=Arial Narrow][color=DarkOrchid]-[size=3]
Turte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert??? Svar med sitat