Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-07, 13:20   #16
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Skal begynne på ketolyse! Har gått på Atkins før, men gikk ikke ned et gram!

Opprinnelig lagt inn av **Angelica**, her.

Hm... Nei, det er riktig det at jeg ikke hadde lest boka. Men jeg leste om Atkins i Bailine-boka. (for de som har hørt om den) Der sto det en oversikt over Atkins og flere dietter bl.a. Det sto der at den første uka skulle man ikke ha i seg mer enn 8g karb. Jeg leste det mange ganger, og forsto det som 8g i løpet av hele uken. Ikke hver dag. Men men... Der ligger vel forklaringen.

Men er det sånn at jeg kan ha et kalorioverskudd, men likevel gå ned i vekt? For det er jo ganske mye kalorier i fett.

Fikk hentelappen til pakken i posten i går, så i morgen er det rett på posten etter jobb og dra hjem og pugge boka...

Gleder meg!

Da hadde jeg villet sendt en mail til de som har skrevet Bailine-boka om at de feilinformerer folk. For skal man gå ned i vekt er det viktig å ha den riktige boka til den filosofien man velger, og man må lese boka godt. Det er mye feilinformasjon ute og går, og man bør som nille sier, ikke kjøre uten lappen... det er utrolig mange myter om lavkarbo ute og går, for dette er ikke akkurat det statens ernæringsråd anbefaler. Men nå har du heldigvis fått ei bok som er korekt som du kan lese i. Les den godt, og lær det som står i den.

Lykke til

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat