Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-05, 20:53   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Zoë

Også er det også sånn at jeg har litt større tro på markens grøde enn Atkins - det finnes mange veldig næringsrike kornsorter! jeg tror det først og fremst er bearbeidet og kunstig høykarbomat en skal holde seg unna.

Jammen du kan spise korn og brød på Atkins vettu !! Grovbrød ala Lindberg sitt er helt OK det. Det er bare under Induksjonen du skal holde deg unna brød/korn. Korn er siste steg på vedvarende stigen (fordi det ligger forholdsvis høyt i karber og mange reagerer på det om man legger det til for tidlig). Så når du er ferdig med fase 2 har du kornvarer og brød i kosten og - hvis du ønsker det ! (se bl.a. side 104 engelsk utgave Atkins for Life, et helt kapittel om brød og kornsorter - dessuten flere gode oppskrifter)

Resten av det du sier er jeg selvfølgelig enig i !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat