Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-05, 22:42   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Her er en side med flere lenker, til bl a Mary Shomon og Joseph Mercola:

http://coconutoil.com/soy.htm


Det ble litt mye og komplisert for meg å lage noe referat av nå... *dumme hjerne*
Men det sto veldig mye interessant! Det ser ut som om det ikke bare er oss med lavt stoffskifte bør se opp for bivirkningene av soya heller...

Husker jeg har lest et eller annet sted at "Soya er et tveegget sverd", altså at det har både positive og negative virkninger. Disse lenkene gir kanskje et overdrevent negativt bilde... men jeg vil gjerne være føre var, og jeg HAR jo lavt stoffskifte...

Jeg føler ikke for å bruke proteinpulver fordi proteinene er i en "unaturlig" form siden proteinet er isolert fra den opprinnelige substansen- men det er jo veldig greit å kunne ty til da. Og jeg vil presisere at jeg ikke VET noe som helst om dette...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat