Tråd: Noen tips
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-12, 12:22   #24
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen tips

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

prøvd nattlysolje mot pms? reduserte det til halvparten på meghttp://www.iherb.com/product-reviews/Health-From-The-Sun-Evening-Primrose-Oil-from-Organic-Seeds-500-mg-180-Softgels/4782/?p=1
ellers ville jeg gått til akupunktur med ødem.

Jepp, har prøvd nattlysolje, femal og andre kosttilskudd skreddersydd for pms-plager. Dessverre har det hatt liten/ingen effekt på meg, og når jeg i tillegg har en sterk aversjon mot å svelge tabletter er det ikke noe jeg orker å gå på mer enn etpar måneder. Mulig det kanskje hadde hatt effekt om jeg hadde holdt på et halvår eller mer, men nattlysolje er TOLV kaplser om dagen

Akupunktur mot ødemer har jeg ikke prøvd, takk for tips, men jeg har vært hos akupunktør med migrenen. Hun advarte meg om at de har dårlige resultater med å behandle hormonelt utløst migrene, og på meg hjalp det heller ikke. Jeg har også deltatt i et prøveprosjekt på et nytt medikament mot hormonelt utløst migrene, men dette hjalp heller ikke. Nå gleder jeg meg til overgangsalder Neida, så galt er det vel ikke, men jeg er stadig på leit etter noe som kanskje kan hjelpe. Hittil har jeg hatt best nytte av ekstra omega3 (tran), noe som har forskjøvet hodepinen fra begynnelsen i syklusen til litt uti. Vurderer å guffe opp dosen, evt. supplere med selolje - noen som har erfaring med dette?

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat