Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-04, 20:49   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Han heller rapsolje på og koker på lav varme, jeg skrur ned, han skrur opp, jeg skrur ned osv ( synes ikke dere at dere ser oss.... )
?

Syns jeg ser dere ja! Jeg blir veldig usikker på dette med oljer nå.... Bruker kun kokos/smør når jeg steker - og om jeg bruker høy eller lav varme; ja det kommer an på hva jeg steker og hva jeg skal lage. Kan nok ikke gi noen kloke svar jeg, gitt! Men jeg har fått meg en fin latter i kveld - med tanke på deg og HP

Om kun kort tid popper det sikkert inn en melding fra en av de andre. Men du vet det Lise, at hvis de sier noe annet enn det HP mener.... så blir det vel bare en kommentar fra han om fanatisme eller noe sånt tenker jeg... Ikke sant HP? Hører du meg?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat