Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-08, 17:46   #30
Eirian
Medlem
 
Eirian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 123
Eirian er ny på veien

Re: Sv: Internett og virkelighet?

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Jeg kan ikke se hva som ikke er ekte her. Hvordan skiller du på det å skrive mail til venner, og det å skrive innlegg til venner her?

Jeg kunne fint skrevet i mail til venner, eller sagt til dem irl også, at jeg foreks. ikke vil at jentungen skal ha sjokolade fordi jeg er "nazi" på kostholdet hennes. Uten å ha problemer med det.
Og jeg kunne også sagt til en venn av meg at "Jeg synes du er nazi på treningsmengden din." hvis jeg synes vedkommende trente altfor mye da.
Sånn for å ta et eks.
Jeg sier ikke noe på nett som jeg ikke hadde sagt irl. (Det jeg mente med virkelighet, var ikke at det ikke var ekte mennesker bak nickene her, men at dette er et internettforum samme hvordan man vrir og vender på det.)
Jeg er en direkte person, jeg sier det jeg mener, uten dill dall.

Folkeskikk har jeg ikke sagt noe om. (Dvs. at jeg har ikke sagt at jeg ikke mener man skal utvise folkeskikk overalt.)

Det var det jeg synes var verdt å kommentere i denne tråden, mye annet har jeg bare "rollet" over eller fnist av gitt.

(Og ja, det ble litt sent svar, men det har vært fullt opp her, og helg og div.)

Eirian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, øko, uten tilsetningsstoffer mm. Svar med sitat