Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-08, 11:36   #36
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Internett og virkelighet?

Jeg vil bare få skyte inn at for meg er ordet Nazi forbundet med ondskap mot andre mennesker, jeg forbinder det med å være villig til å ofre andre mennesker for sitt eget mål. Jeg hadde tatt meg nær av det hvis noen rundt meg antydet at det jeg gjorde var nazistisk eller at jeg var litt nazi.
Det at man velger å følge et kosthold nøyaktig slik det er anbefalt, bør man ikke få kritikk for, man bør få ros og oppmuntring fordi man er sterk nok til å ta sitt vektproblem på alvor og tenke på helse fremfor det som er lettvinte løsninger.
Jeg ser ikke hva man oppnår med å sette merkelapp på mennesker eller deres kostholdsvalg på denne måten.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat