Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-10, 11:29   #22
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Nå er kanel blitt farlig

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Cassia? Cassia obovata er jo det man kaller "blank henna". . Sorry for irrelevansen her, men det stusset jeg litt over, men nå er jeg langt fra botaniker ...

Du tenker på senna, ja... (Som forøvrig ikkje er henna heller botanisk sett, det berre har liknande eigenskapar for håret.) Men dette er ikkje så merkeleg eigentleg.

Eg trur eg hugsar såpass frå skolelærdommen at arter navngis familie- slekts- og artsvis. Nomenklaturen vil først liste frå det generelle til det spesielle. Cinnamonum cassia er av kanelslekten i laurbærfamilien i magnoliaplante-gruppa, som kjem tidlegare på blomsterplantenes "stamtre" enn: Senna italica (Cassia obovata) av Sennaslekten i erteblomstfamilien i belgfruktordenen (erteblomstordenen). Slekta senna blir også iblant kalt cassia. Så der har du slektsnamnet Cassia (med stor bokstav), mens kanelen er i slekta Cinnamonum og artsnamnet cassia (med liten bokstav) skiljer akkurat den arten kaneltre frå andre kaneltrær.

Eg prøvde å sette dette opp grafisk og hierarkisk, men fikk det ikkje til. I alle fall: Senna og kanel er ikkje så veeeeldig nær kvarandre

Og det er omtrent det eg klarer av botanikk for i dag. Det merkes at det er lenge sidan eg gikk på skolen (og ikkje fulgte godt nok med), skulle trengt eit oppfriskingskurs.

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat