Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-11, 16:10   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: LCHF masse kalorier?

Opprinnelig lagt inn av bamseline34, her.

TAKK nå slapper jeg av. fikk litt panikk over all jeg har spist.

jeg gikk ned den føste uka 2 kg, men siden tirsdag har vekten stått stille.
er det også å forvente?

Jada. To uker er ingenting å gå på, og det er ikke uvanlig at det slipper mer vekt den første uka, ettersom karbohydrater binder vann, og når glykogenlagrene tømmes, så vil også kroppen slippe på overflødig vann. Det er veldig sjeldent at ting går som en klokke, og erfaringsmessig, både fra egen kropp og hva jeg har lest ut fra hva andre opplever, så går det gjerne i rykk og napp. Det har også en del å si hvor du er syklusen (jeg antar du er kvinne?!), om du har trent, spist for lite/for mye, mageinnhold, etc etc. Bare slapp av og nyt kostholdet, så kommer vektnedgangen etterhvert!
Som en fotnote, om du er i ketose, så tar det gjerne helt opp til åtte uker før fettforbrenninga er skikkelig i gang!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat