Tråd: Interessant
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-11, 16:49   #1
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Interessant

Jeg synes faktisk denna blodtypedietten er ganske spennende!

Jeg har ingen matintoleranser, så vidt jeg vet. Har aldri vondt i magen eller noe sånt hvertfall.. Det eneste jeg har merket er at halsen av og til snører seg LITT sammen av peanøtter også at melkeprodukter er no goes for meg, hvis jeg har lyst til å gå ned i vekt i ketose.

Men det hadde vært skikkelig spennende å prøve å holde meg unna matvarene som ikke skal være noe særlig for meg i et par uker og se hva som skjer.

Jeg får liksom ikke helt tak på om man skal bli dårlig av å spise de matvarene som ikke er bra for en, eller om det er mest for vektnedgang det er dårlig? (har ikke lest boka nei)

Det meste er greit, men noe får meg til å gråte i hjertet. Ikke spise blomkål f.eks? Det spiser jeg jo hele tiden. Livet er ikke det samme uten blomkål. Ikke avocado? Ikke smøreost? Min kjære, vakre philadelphia.. Ikke noe kaffe? Null søtningsmidler? Nei, jeg kjenner det er litt deprimerende å tenke på, men det hadde uansett vært moro å prøve.

Er det noen som har prøvd og har noen formeninger?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat