Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-13, 10:05   #29
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Helt stopp på vekten

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Oi, poenget med eksperimentet var overhodet ikke å se om mennesker gikk ned i vekt tilsvarende kaloriunderskuddet.
En av effektene de fant ved å leve på kaloriunderskudd var at metabolismen sank.

Jeg er enig i observasjonen. Og jeg mener det da er naturlig å lete etter det området hvor kroppens metabolisme vil forbli høyest mulig samtidig som man forbrenner mest mulig av egen kropp.

Hvis det var den observasjonen over du forsøkte å formidle under her så må jeg bare unnskylde meg, det var ikke sånn jeg oppfattet deg.

Opprinnelig lagt inn av kulan, her.

Det må være kjedelig å ha det sånn. Tror ikke jeg har det noe enklere enn andre for regnestykket er ganske enkelt.
1. Vekta er feil
2. Produsenten oppgir ikke riktig energimengde på produktet.
3. Fett inneholder mer energi enn det vitenskapen hittil har funnet ut.
4. Du har rett, Einstein, Joule og Boltzman har feil.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat