Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-14, 13:40   #17
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvor kjøpe shiritaki-nudler?

Glemte å svare, jeg. I likhet med shirataki-nudler smaker de fint lite, men de henter mye smak fra krydderet ellers i maten. Konsistensen er litt rar inntil nudlene har blitt varmet opp, men når de først er spiseklare, synes jeg kelpnudlene har mye bedre konsistens enn shirataki, samt at de jo er en fordel at man slipper oppblåst mage. Et tips er forresten å klippe de litt opp. De jeg kjøpte var veldig lange, og litt vanskelige å fordele i maten. Noen legger dem i vann først, jeg syntes det holdt å skylle dem.

Jeg har laga helt enkle retter med disse - f.eks. stekte svinestrimler med ting som løk, vårløk, vannkastanjer og sopp, krydra med thai red curry og soyasaus. Veldig godt og enkelt!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat