Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-14, 16:06   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Utroskap.. Emosjonelt

Opprinnelig lagt inn av Maritstenpåsten, her.

Er verden virkelig sånn at man aldri kan stole på at man er god nok for noen?

Ja, dessverre. Men jo mer avhengig man viser man er av den andre, jo større er sjansen til å bli utnyttet følelsesmessig eller fysisk. Jeg har dessverre mye erfaring med dette, også fordi jeg har mannlige venner som betror seg litt vel mye om taker, følelser og handlinger.
Først og fremst syns jeg at særlig et av svarene over viser imponerende lite forståelse for di situasjon og er på grensen til hånlig. Da kan man heller la være å svare!
For det andre bør du be mannen din få orden på sin egen definisjon av følelser og fysisk tiltrekning. Sånn jeg leser det virker han ganske forvirret selv ift om han faktisk er forelsket eller bare tiltrukket av/kåt på? Det er en stor forskjell på de to, og i min verden er følelsesmessig utroskap verre enn det fysiske (det finnes grader innen begge, men i de store linjene.)
Og tilslutt, hva skal du gjøre? Jeg syns du skal vise at han har gått over streken, at du kan være sterk og selvstendig. Skaff deg en hobby, begynn å trene. Et eller annet som gjør at du tilbringer tid ute for deg selv, og som får ham til å innse at han savner deg og kanskje lure på hva som har gjort at han ikke er din førsteprioritet lenger. Kanskje det får ham til å tenke seg om en ekstra gang...

Og ang at de jobber sammen... Det er ikke første han noen har byttet jobb pga for tette relasjoner. Om han ikke skjerper seg så kan du true med å ta det opp med sjefen hans. Evt høre om hun vil ta det opp med sjefen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat