Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 16:51   #18
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Utroskap ... Emosjonelt

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja. Jeg syns det vart direkte ufint å legge ut om hvor stor tro du har på egen fortreffelighet og hvor sikker du er på mannen din når trådstarter poengterer at hun nettopp er usikker både på seg selv og mannen. Hvorvidt du har det topp på den fronten er vel uinteressant så lenge ts ikke har det, og det var hennes situasjon som var saken!

Beklager virkelig at du synest det er feil at jeg stoler på meg selv og min mann, og at det selvsagt farger måten jeg ser verden på.
I mitt hode er det slik at om man sliter med sjalusi og usikkerhet, så kan det være godt å høre at det nødvendigvis ikke trenger å være slik.
Det trenger absolutt ikke være slik du skriver
"Er verden virkelig sånn at man aldri kan stole på at man er god nok for noen?"
"Ja, dessverre. Men jo mer avhengig man viser man er av den andre, jo større er sjansen til å bli utnyttet følelsesmessig eller fysisk. Jeg har dessverre mye erfaring med dette, også fordi jeg har mannlige venner som betror seg litt vel mye om taker, følelser og handlinger. "
Jeg holder fast på det jeg skrev at de absolutt aller fleste av oss, kvinner eller menn, kan ha blitt pirret av enten filmer, bøker eller fysiske personer opp gjennom livet, selv om de aller fleste av oss ikke er så ærlige at vi tilstår det.
At man er ærlig, bør være et pluss og ikke noe som skremmer.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid Svar med sitat