Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 17:48   #20
Mizzlizz
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2014
Hvor: Østlandet
Alder: 38
Innlegg: 13
Mizzlizz er på en erverdig vei

Sv: Utroskap ... Emosjonelt

Huff, skjønner deg veldig godt. Er ikke en lett situasjon, men tror han kanskje gjør ting litt verre for deg med å være så ærlig? Misforstå meg rett, er jo en positiv ting at dere kan være ærlig med hverandre og si alt til hverandre, og allerede der har dere et bunn solid forhold. Så dette trenger ikke nødvendigvis være en trussel at han føler det slik, men synes allikevel vel at han kan unngå å beskrive situasjonen til deg og lange ut om følelsene sine og hva som er bra med henne som da igjen fører til at du får et dårlig selvbilde? Det er jo klart at utifra det vil det jo da bli enda verre for deg og du vil føle det dårlig om det så bare er snakk om en tiltrekning og ikke nødvendigvis en forelskelse? Vet ikke om du selv har spurt han ut eller om han forteller det selv.. Men jeg synes det er tankeløst av han og lite respektfullt ovenfor deg og omtale henne med de store ordene. Ikke noe rart du blir usikker da. Det kommer nok til å ordne seg men fortell han hva det gjør med deg når han snakker så positivt om henne. Klemmer fra Mizzlizz

Mizzlizz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF-Hexeberg komponert Svar med sitat