Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-07, 16:17   #2
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk
Exclamation

Høyt kolestrol forlenger livet!

Endelig er denne debatten i gang innen medesinske kretser og, det var jo bare et spørsmål om tid før noen innen legestanden omsider tar bladet fra munnen, og snakker både farmasiindustrien midt imot, og tar et oppgjør med gamle myter...

Tipper denne overlegen ikke blir invitert på såkalte "fagseminarer" (les smøreturer) i årene som kommer jeg...

Han har vaffal min fulle støtte!!!

Sitat:

...I et debattinnlegg i Aftenposten i dag legger han ikke fingrene imellom:

«Sannheten er nemlig at kolesterol ikke er et skadelig stoff. Det er faktisk et av de viktigste stoffene vi har i kroppen. Hjernen vår er avhengig av det, cellemembranene, som er vårt forsvar mot infeksjoner og kreftsykdommer, er avhengig av det», skriver Kjellevand og understreker:

«Å mene at dette stoffet er farlig, ja likefrem en 'silent killer', er så hinsides all fornuft at jeg ikke har ord for det.»...

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/08/19/509333.html

.


Sist redigert av Ziggy : 19-08-07 kl 16:38.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat