Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-08, 14:19   #86
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolyseforhandlere

Opprinnelig lagt inn av Nea30, her.

Nå har jeg mailet Meny i Ski . Og drøyer svaret så tar jeg turen innom å spør dem. Gleder meg!!

Hørt noe ennå? (*hopper utålmodig opp og ned*) Jeg ville satt veldig pris på jeg også hvis noen i Follo kunne ta inn ketolyse produktene. I dag var jeg innom Meny i Moss i håp om å få kjøpt ketolyseprodukter. Men akk og ve... der var det bare tabletter og soyaprotein. De hadde bestillt bakemix for veldig lenge siden men ikke fått sa de, samt at de hadde bestillt pølser også men visst heller ikke når det kom. Og ikke visste de noenting om hva ketolyse var for noe så jeg endte opp med å stå å undervise personalet om hva ketolyse var og hva godt det kunne gjøre med kroppen og viktigheten at de tok inn produktene.

Men det blir jo et stykke å kjøre så hvis noen i Ski kunne få inn dette så hadde det vært flott!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat