Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 13:03   #7
Thse
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2006
Hvor: Sotra
Alder: 43
Innlegg: 25
Thse er på en erverdig vei

Sv: Påsken masse snop overalt, Spisedag?

Opprinnelig lagt inn av Mentos, her.

Vi skal feire påske på hytta til svigers.. og der blir det servert kilovis med snop...

hva skal jeg gjøre?

Jeg er jo en sjikkelig snopspiser men jeg har mer lyst å bli tynn enn jeg har lyst på snop.. men er det noe som helst søtt jeg kan kose meg med.. skal ta med sånne kokosboller da.. men ser for meg at jeg trenger noe mer

mulig jeg kommer til å ligge litt over 20 karb får se.. må jo ha litt vin også.. men jeg vet ikke sikkert.. vil bare vite at jeg har muligheten, samtidig vil jeg ikke miste noen dager heller.. vanskelig dette her.. men det er jo noen som har en spisedag og det går greitt?

men hvor mange karb kan jeg spise uten å legge på meg.. selv om jeg ikke er i ketose..

Jeg kan anbefale siljevanlije sin henrivende sjokomandelkake, den prøvde jeg for et par dager siden, og den både så og smakte som sjokoladekake, jeg laget den med cavalier sukkerfri mørk sjokolade.

Ellers så har jeg i utgangspunktet bestemt meg for å klare å stå i mot snopepresset i påsken, enda så glad jeg er i sjokolade og marsipan.... Men jeg har safet meg litt da jeg fant marsipanbrød fra Cavalier på helsekosten, og det var kjempe godt!! Et marsipanbrød er 100g og inneholder ca. 4 net karb.

__________________
Thse
Thse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Atkins/egenkomponert Svar med sitat