Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-09, 19:29   #9
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketose og sticks ...

Du skal og bør ikke sammenligne deg med andre, det er større faktorer enn flinkhet som avgjør vekttap, være det seg kjønn, alder, grad av overvekt og eventuelle sykdommer.
Om du skulle spise femten moreller, så la det være med det, ikke bruk energi på å nage, børst det av deg og gå videre
Å gjøre ting på en måte man egentlig ikke liker kan være veldig demotiverende, så på meg virker det ikke som en god idé å bare gå på pulver. Jeg tror jeg heller ville sakte ha trappa opp med litt og litt mat, og lagt meg på et nivå med lite karber, passe med proteiner og en god del fett, noe som Ketolyse, f.eks, da vil du fortsatt være i ketose, men ha et stort spekter av god mat å velge mellom. Veldig veldig mange som følger Ketolyse gjør det med stor suksess! Den gamle ideen om at man skal lide for skjønnheten er så avlegs at jeg ikke får sagt det en gang

Dessuten, om du bare har LITT rosafarge på sticksen din, så ER DU I KETOSE! Om den er for mørk så betyr det bare at urinen er konsentrert, og at du mest sannsylig drikker for lite vann. Utslag er utslag, og sticksene sier strengt tatt ikke noe om hva som skjer i kroppen din, kun i urinen

Lykke til

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat